Zwroty i reklamacje
Zwroty
W ciągu 14 dni od zakupu produktu możesz poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy,
możesz to zrobić wysyłając nam mail na adres info@brassicol.com. Następnie w ciągu kolejnych 14
dni należy odesłać zamówienie wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy oraz
dowodem zakupu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz
Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
d) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub
Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
FORMULARZ DO POBRANIA TUTAJ
Paczkę należy odesłać na adres:
Brassicol sp. z o.o.
ul. Klecińska 125,
54-413 Wrocław
Reklamacje
Reklamacje należy składać drogą mailową, wysyłając wiadomość wraz z wypełnionym formularzem
reklamacyjnym na adres: info@brassicol.com.
FORMULARZ DO POBRANIA TUTAJ
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.
Szczegółowe zasady zwrotów oraz reklamacji znajdują się w zakładce REGULAMIN dostępny TUTAJ